mandag den 28. november 2011


"JEG SAGDE DET JO, NISSEN KOMMER OGSÅ TIL SKÅNE"



OG se lige hvad jeg fik ;o)
Jeg har længe ønsker mig denne bog, og da jeg er stærk i troen, tja... så lå den sørme i sokken søndag morgen. "TAK søde nisse"

Faktisk har jeg drømt så sødt i nat. Tanker om alt det som mine garnrester nu skal trylles om til, gør jo, at det kan virke helt overflødigt og simpelthen spild af tid, at skulle sove.

Faktisk har jeg flere eksempler på hvordan mine rester bliver brugt, og vedhæfter her et par ideer, men der vil kommer flere. Det lover jeg helt bestemt !

Her er så den hækle og strikkebog som jeg har
ønsker mig så længe, og som helt sikkert
vil blive til stor inspiration.
(Der kommer nyt billede af bogen)


i rester af tynd uldgarn






Mit absolut yndlingstørklæde.
Strikkede det for tre år siden af
Isagergarn. Bare rester og sådan lidt
tilfældige striber.



Det er 12 cm. bredt og meget langt.
Har man som jeg hang til at gå i sort, er det bare et hit.




Med ønsker og en rigtig glad dag og stilhed efter storm.
Hanne

2 kommentarer :

  1. hej Hanne
    Hvad Søren ? tog du nissen med til Skåne ?
    hvad skal vi andre så gøre .. :o(
    Spændende bog du fik. Den glæder jeg mig til at kigge nærmere på ;o)
    Super med alle de hæklede lapper - og dit multifarvede halstørklæde er jeg bare vild med.
    held og lykke med alle hæklerierne.
    kh Mona

    SvarSlet
  2. Ups!
    Glemte helt at tænke på dig ;o"
    - undskyld!
    Ja, glæder mig til at komme ombord i den bog
    kh. Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...