torsdag den 8. marts 2012

Fuld fart på og gang i det meste...


Lige nu har jeg gang i rigtig mange ting.


Jeg havde egentlig bestemt mig for, at der skulle til at gå påske i den, men det er som om, at der ikke rigtig kan komme gang i de gule, grønne og lilla farver. Mon ikke det kommer, når vi nærmer os ?!
I stedet har min yngste søn Frederik ønske sig en trøje, for først gang nogen siden tror jeg. Derfor er jeg  selvfølgelig straks gået i gang.
Frederik har nemlig forelsket sig i Arne og Carlos Norske genser med de lidt frække rensdyr. Det kan jeg godt for stå. Da han var lille, gik Frederik altid i smækbukser og hjemmestrikkede norske trøjer, så det er jo ren nostalgi, selv om der er kommet mange flere masker på pinden. Dejligt at han vil gå i mit hjemmestrik igen.
-og det med smækbukserne.....det er et 100% overstået kapitel ;o))

SE MED HER:



har jeg fået mit cover til min Computer hæklet færdig. 
- Siden har det været en tur i vaskemaskinen. Først på 40 grader...det var ikke nok. Så på 60 grader, det var meget bedre. Dog må jeg acceptere, at der kommer et overslag på tasken. Garnet er nemlig kun krøbet de 35% i bredden og desværre ikke i længden. 
Jeg har bestemt mig for at filte et motiv på forsiden, sy foer i med en lomme og så finder jeg nok på en lukning.
Håbet at kunne vise resultatet meget snart


Ideer til hvad man kan lave ud af en kogt uldtrøje;O)

Med sig i kufferten havde Mona også en kogt uldtrøje. Det er en gyserhistorie at de lange og skræmmende, der ligge bag denne x-trøje i Alpaka uld.
Læs hele historien her: dqpage.blogspot.com/

Jeg skal nok sætte lidt billeder på her i morgen, men lige nu har jeg "tekniske vanskeligheder".
Følg historien...enten her i morgen, eller på Monas blog.




Lige nu sner det i Skåne igen, igen
Hmm...

- Det må jo betyde strikketøj, når To do-listen er tom ;o)




Kærligst Hanne




3 kommentarer :

  1. Hej Hanne
    Eller også må du gøre som jeg : sætte strikketøjet på to-do listen ;oD
    Fantastisk trøje Frederik får. Lige det mønster havde han ikke på, da han var lille (som jeg husker det).. men forrygende. Det er da heller ikke til at stå for.
    Dejligt du kunne bruge bogen - og tak for kreativt indspark og hjælp i forhold til ex-trøjen :o)
    Nu er både søsteren og jeg glade igen :oD
    kh Mona

    SvarSlet
  2. Det er godt nok et fedt mønster du har fundet der :) Det kunne jeg nu også godt finde på at bruge i en eller anden sammenhæng :)

    Det er nu altid spændende når man filter, man ved aldrig helt hvordan resultatet bliver. Men det ser da ud til at blive rigtig flot :)

    SvarSlet
  3. Lækre ting du har gang i! Jeg måtte da lige kigge to gange på de rensdyr -frække og sjove ;O)
    Jeg er helt sikker på at din computertaske bliver et hit - jeg glæder mig til at se den færdige version.

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...