torsdag den 3. maj 2012

De er da så herlige...

At jeg bare måtte prøve dem og SÅ var jeg solgt
- og det var skoene også ;o)
Der er da ikke noget som lidt kvaster og pjank hist og her, og lige i dag med sol i kinderne, var det slet ikke svært at tage den beslutning.  Mærket hedder MARC og jeg synes, at der er flere af deres sko, som har fine detaljer.

 Se her hvad jeg har købt...

- snuppede dem lige et nummer større, da varme sommerfødder kræver lidt mere plads






Egentlig skulle jeg bruge nogle fornuftige sommersandaler. 
Den slags som jeg kan gå mange kilometer i, men dem finder jeg nok en anden gang.

Kærligst Hanne

4 kommentarer :

  1. De er rigtig søde.
    Og du fandt ud af det med headeren , ser jeg.
    :)
    Kh Mona

    SvarSlet
  2. super lækre og smarte sko ♥

    SvarSlet
  3. Hi, hi. Kender det godt. Hvorfor købe praktisk, når der findes noget, der er smart og fancy.

    SvarSlet
  4. De er blevet gået lidt til i dag og skønne det ER de bestemt!
    og ja, nogle gange er livet vel mere til kvaster og fjas, end fornuftige fodformede sko.
    Dejligt at I er her til at støtte den slag anfald ;o))
    kh. Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...