onsdag den 30. januar 2013

Franske makroner ... kagen, der ikke bare er en kage

-men et lille kunstværk, pakket ind som et smykke.
I går fik jeg den fineste gave fra Paris. En meget smuk æske med Franske makroner, i en smuk pose med smukke kort.

Tænk sig ... på en helt almindelig tirsdag i januar, at få luksus, direkte fra Paris, tiltænkt mig...
Der er da til at blive vildt glad af ;o)

1000 1000 Tak Kim 
Du kan være helt sikker på, at jeg bager vanillekranse og klejner til dig, til næste jul ;o)

Prøv lige at se ...
De kan altså noget de Parisere. 
Det er jo simpelthen fascinerende perfekt.

Pakket ind som et smykke.

  Mon jeg kan få mig selv til at spise dem ?

Jeg eeelsker detaljer og se så her ...
detaljer, detaljer, detaljer
Posen indeholdte også foldere og kort om de Franske makroner og bageriet.

Uhmm....

Jeg har været lidt fraværende her på bloggen.
-optaget af mange forskellige ting ;o)
Jeg har bla. fået indrettet mit arbejdsværelse og 
vil i morgen lægge billeder her på Bloggen, så I kan se med.

På gensyn 

Kærligst Hanne

18 kommentarer :

  1. Hvem er det man skal forkælde til jul for at få sådan en dejlig uventede gave i januar?
    Ps. jeg bager dødgode jødekager:))
    Dejligt med et arbejdsværelse, så skal man bare huske at arbejde og ikke kun lege.
    Kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ... Jeg skrevet til Kim, at du er klar med en sending dødgode jødekager ;o)
      Tænker på om ikke man kunne nå frem til, at arbejdet er som en leg, eller er det for naivt ?
      knus

      Slet
  2. Lækkert, lækkert, og sikke en sød tanke:)
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er da ikke noget, som kan gøre en glad som søde tanker og lækre kager, vel ? ;o))

      Slet
  3. For dælen da, en vidunderlig pakke :-)

    SvarSlet
  4. Ej sikke en luksus, hvor må det være en dejlig overraskelse i sådan en lang januar. ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh.. der er ikke noget som gode overraskelser og dem i luksusklassen er særligt velkomne ;o))

      Slet
  5. Ej en luksuspakke at få - jeg kan også bage julekager hvis det er...? :D

    Dejligt at "se" dig igen. Glæder mig til at se hvad du har brugt tid på.

    Stort knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal give beskeden videre ;o)
      Knus til dig søde

      Slet
  6. Svar
    1. ved slet ikke om jeg kan få mig til at sætte tænderne i dem ;o)

      Slet
  7. Mums kan godt forstå hvis du ikke kan nænne at spise dem, smukke ser de ud, lækker indpakning.
    Jeg har meldt mig som glad læser, så jeg kan følge lidt med ved dig.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at ha' dig med her som glad læse ;o)
      Hjertelig velkommen Mona
      kh. Hanne

      Slet
  8. hvis de kager smager ligeså godt som de ser ud, så har du vist noget at se frem til :o)
    lækker ting at modtage ..
    kh Mona

    SvarSlet
  9. Hvor ser de kage indbydende ud og indpakningen er jo den store PRIK over i'et.
    Billeder fra dit arbejdsværelse - uha jeg mærker allerede en lille grim misundelse der prikker på min skulder :))

    SvarSlet
  10. Det var da en skøn, skøn forkælelse.

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...