torsdag den 4. september 2014

Fra gammelt filmlærred til nyttige poser


Re-design igen, igen ...

Jeg har tryllet med nogle gamle filmlærreder, købt til næsten igen penge på Loppis.
Egentlig gik jeg og drømte om at blive den glade ejer af et gammel lærredssejl, med syninger og lapper, men da det ikke var sådan lige til at skaffe, fik jeg istedet øje på nogle gamle filmlærreder på det lokale loppemarked.
Materialet har vist sig at være helt perfekt. Kvaliteten og farverne på filmlærreder kan dog varierer lidt, så rul dem ud og tjek efter, inden du køber.

Madpose syet af et gammelt filmlærred.

 Lærredet klippes af stativet.
Jeg har valgt at anvende både bagsiden og forsiden til taskerne.
Materialet klippes med en helt alm. saks og er nemt at sy på symaskinen.

 Det kan måske være lidt svært at se ...
men, der er brugt et bogstave- og talark, købt i Stof og Stil og alm. akrylmaling
 til at male tekst og tal på taskerne med.

 rød pose med velcrobånd.

 Stor pose med bund.

 Her har jeg valgt at vende filmlærredet, således at bagsiden er blank med sølveffekt, og forsiden er mat hørfarvet. Den sorte streg er kanten på filmlærredet.

Jeg vælger altid at udnytte de detaljer som bliver "foræret", når jeg genbruger et materiale, 
i stedet for at skjule det.

***

At genbruge er for mig, som at fortælle en ny historie .... med et glimt i øjet  :o))



Kærligst Hanne

14 kommentarer :

  1. Flot....genbrug....virkelig flot og en super idé. Kh Helle

    SvarSlet
  2. Hvilken utrolig go ide... bare det at se at det er muligt ...... hvor kreativt !!!!

    SvarSlet
  3. Åh de er vildt skønne Hanne :)

    SvarSlet
  4. Hej Hanne. De er godt nok fine. Elsker dine kontrastfarve og måden, du har valgt at lukke poserne på.

    SvarSlet
  5. Hej Hanne.
    Er du også herinde.
    Jeg har straks smidt min mailadresse, så jeg får updates herfra ;)
    Fine tasker :)
    Hilsen Majbrit

    SvarSlet
  6. Super flot, kreativt påhit ;-)

    SvarSlet
  7. Super flot - du er genial :))

    SvarSlet
  8. Super fed ide, var så tæt på at købe et lærred i dag, men der er lige 743 andre projekter, der kommer først. Blandet andet mit skraldespandslåg, så jeg må hellere se at komme i gang:0)
    Dejligt at høre fra dig igen.

    SvarSlet
  9. Så flott! Redesign er supert;) Du har en kjempefin blogg, og jeg legger meg til som følger;)

    SvarSlet
  10. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlet
  11. If you're attempting to lose weight then you have to start using this totally brand new custom keto diet.

    To create this keto diet, certified nutritionists, fitness couches, and professional cooks joined together to provide keto meal plans that are useful, convenient, price-efficient, and delicious.

    Since their first launch in January 2019, hundreds of clients have already remodeled their figure and health with the benefits a proper keto diet can offer.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones offered by the keto diet.

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...