tirsdag den 4. september 2012

Jeg bestemmer selv... teksten på puderne !

I dag har jeg leget med at trykke tekst på hør.
Det har været super hyggeligt at dykke ned i gemmeren og finde de gamle tekstilfarver frem. Jeg er nemlig blevet voldsom varm på de mange flotte puder med trykte tekster og synes, at sådan et par stykker kunne gør sig rigtig godt  på min slagbænk.
Jeg havde et par yndlingcitater til at ligge på min mobil og kunne lige se det for mig...
Her til aften har jeg fikseret trykket ved at stryge længe, meget længe og i morgen får I det færdige resultat af se.

Hvorfor dog købe i dyre domme når man selv kan lave... ;o)

Den ene pude får noget rødstribet bånd syet på i siderne
og pludselig ligner hørstoffet et gammel stykke sækkelærred med tryk.


 Teksten til den anden pude lyder sådan her....

Her er de materialer jeg har brugt.
Malingen kan købes i enhver hobbybutik og er på vandbasis.


Håber at I er blevet inspireret til at trykke tekst på puder eller andet.
Synes du det er svært at finde på en sigende eller sjov tekst, kan du evt. søge på "kloge ord"på Google.
- der ER faktisk mange, der har sagt noget rigtig klogt gennem tiden.

Kærligst Hanne

6 kommentarer :

  1. Super ide - det ser godt ud :))

    SvarSlet
  2. Åh... hvis jeg skal gå med den usynlige krone altid, hvad gør jeg så af min hverdags-tiara? ; )
    Fede puder! God idé!
    Kh. Liv

    SvarSlet
  3. Skønne puder - er også vild med tekster på puder .-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine.. og nogen gode tekster.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Tak for en rigtig god idé - puderne er bare så fine.

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...