mandag den 17. december 2012

Julestads og pynt del.II

Jeg fortsætter hvor jeg stoppede i går, med at vise flere julestemningsbilleder og en enkelt nem og hurtig ide ?
Er du vild med jul og juleduft, er det måske en ide at lave et fad, der dufter dejligt af jul.
Appelsin, nelliker, kanel, gran, mos og stjerneanis ... 
Appelsinerne var lidt trætte. Du ved nogle af dem, du ikke smider ud endnu, men heller ikke lige snupper en af. Jeg satte nelliker i dem og arrangerede dem på et gammelt fad, sammen med alt det, der dufter rigtig godt af jul ;o)
Jeg havde  godt nok bestemt, at jeg ikke ville lave flere dekorationer i år, men denne her er da nem og hurtig.

 Et fad, der dufter godt af jul.

 Find de dufte frem, der minder dig om jul, og sammen med gran og appelsine
har du den fineste dekoration. 
Du kunne også tage er stort fad og sætte lys på og så arrangere rundt om lysene.

Lidt julestemning på en hylde i køkkenet.
To fugle er flytte ind på en æblegren og lidt rester af gran.
Der skal ikke så meget til  ;o)

Den sjove engel, er en af mine yndling juleting.
Hun kan bevæge vingerne når man drejer rundt på håndtaget.
Mange vil måske mene at blåt ikke er en julefarve, men hvorfor ikke ?

Efter min juletur til Paris i sidste weekend, kunne jeg endnu engang konstatere af Franskmændene er af en anden opfattelse. Der er det nemlig en helt almindelig julefarve.


Jeg har gang i den store julegave-produktionen, 
som mange af I andre sikkert også har.

- sad og kiggede mig rundt i mit arbejdsværelse og tænkte, at jeg aldrig ville sætte billeder på bloggen, af hvordan her ser ud lige nu.

MEN, hvorfor egentlig ikke ?

Måske skal jeg starte mit nye blog år med en række
billeder fra "The Real life"
hi hi hi... I skulle bare vide ;o)

Dejlig mandag i december til alle jer og
tænk sig, der er kun en uge til juleaften 
- jaaahhh...

Kærligst Hanne

8 kommentarer :

  1. Nogen gange er det det mest enkle som bliver det bedste. De er så kære de små fugle på æblegrenen. Jeg har også julens dufte i huset, og tilføjet nogle blomster så er julen hjemme.

    Kreative mennesker roder! Det har jeg i vært fald fået at vide og det holder jeg fast i. Min mand øffer lidt en gang i mellem over mine bunker, men når man er i gang med flere ting på flere steder af gangen er det altså ikke nemt også at skulle være ordensmenneske :o)
    Synes min kreativitet forsvinder når der er ryddet op og alt ligger på deres pladser. Nej Hanne... Et hobbyrum skal rode, så vis du bare frem ;o)

    Ha en dejlig aften.
    Juleknus til dig kære.

    SvarSlet
  2. Du forstår at skabe hygge :)

    SvarSlet
  3. Vi vil gerne se din virkelige verden, jeg er sikker på at den ligner vores andres;))
    Nogle gange skal der ikke så meget til, tænk at en gammel appelsin og en gren kan være så hyggelig.

    SvarSlet
  4. Ih altså hvor du juler Hanne ; )

    SvarSlet
  5. Super hyggeligt og meget julet :-) Dejligt

    SvarSlet
  6. Ville elske at se dit arbejdsværelse når,der arbejdes :)
    Sikke nogle dejlig stemningsfyldte billedet

    SvarSlet
  7. hygge hygge hygge :) ja det er jo fordelen når man selv tager billederne man bestemmer selv hvor meget der skal vises frem ;)

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...