tirsdag den 31. januar 2012

Ja, ja, ja...

Hvor bliver tiden mon af ?

I dag kom jeg til at tænke på, at sidste år ved denne tid malede jeg billeder, masser af billeder, til Påskesudstillingen på Dronninglund Slot i Nordjylland.

At være i en kreativ- og skabende proces, som det er at male op til en udstilling er en fantastisk oplevelse.

- Jeg vil derfor i de kommende dage finde nogle af malerierne frem og sætte dem på bloggen.
Blot for at mindes en dejlig udstilling, en skøn oplevelse og så glædes over et forår, som er på vej ;o)

Mit temabillede på Påskeudstillingen 2011



Kærligst Hanne

4 kommentarer :

  1. Du ved jeg elsker det billede :o)
    god idé med en udstillingskavalkade - jeg mindes en skøn dag med fernisering og efterfølgende hygge i Hals.
    Ja hvor bliver tiden dog af ?
    Og det forår er vist langt væk at hente ..
    kh Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. uhm.. elsker at høre det ;o))
      Tak!
      Ja, det blev ikke strikke kavalkade, der kom fra mig i år. Måske en hæklekavalkade til næste år ;o)

      Kh. Hanne

      Slet
  2. Elsker det billede....du er bare for sej!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anne
      Ja, det er dejlige minder. Jeg håber på, at der snart kommer noget "nyt" til mig, så jeg kan få gang i penslerne.
      - Så holder vi sgu en fest mere ;o))

      Kæmpe knus til dig.

      Slet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...