lørdag den 21. april 2012

Nye drømme og status på solskinstæppet

-At hækle et tæppe er meget langsommeligt, og imens drømmer jeg om det næste projekt ;o)
Min gode og meget produktive veninde MONA, har gjort mig opmærksom på en ny hjemmeside, med de mest fantastiske strikkeopskrifter. Designet er lige min smag og jeg kan kun undre mig over, hvorfor jeg ikke har opdaget den side før nu. Enkelte af opskrifterne er tilmed gratis. Prøv at logge ind HER og kig med.

Det er strikdesign lige efter mit hjerte ;o)

 "I love it", som Ole Henriksen ville havde sagt ;o)


Tæppet er ved at have en størrelse, hvor det begynder at blive varmt og tungt at sidde med.

Her er så status på det hæklede tæppe.
Der går rigtig meget garn til sådan et tæppe og selvom jeg syntes, at jeg havde meget i posen, er det ikke nær nok. Derfor må jeg i dag en hurtig tur i Stof og Stil og købe mere bomuldsgarn.

Dejlig lørdag 
Kærligtst Hanne

1 kommentar :

  1. Det tæppe er da bare forrygende !
    produktiv ? arh .. drømmer om at være det. Måske når jeg også frem til at få produceret en af de skønne trøjer fra Ruths design :o)
    kh Mona

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...