tirsdag den 10. april 2012

Påskesysler i sommerhuset

Hjemme igen efter en dejlig påskeferie.... uden netforbindelse

Jeg må indrømme, at jeg er blevet ret afhængig. Ikke engang min mobil ville opdatere. Der var
for dårlig dækning !
Heldigvis havde jeg forudset dette scenarium og prøvede derfor, for første gang, at bruge den funktion, der hedder planlægning, under indstillinger og kan hermed give den gode ide videre, hvis I ikke allerede har opdaget, at man kan det. Lavede blot indlæggene inden afrejsen og satte dem til at udkomme på de forudbestemte dage... SMART ;o))

I min ferie har jeg nydt familien, venner, naturen, gode film, lange gåture ved vandet og endelig har jeg strikket på en trøje, som jeg købte garn til engang i december, da der var Alpaca-festival og garn var så billigt at jeg bare måtte eje noget.

HER ER BILLEDERNE:

Jeg har valgt at strikke trøjen op på rundpind og jeg vil bagefter sy forkanten og ærmehullerne
 på maskine, klippe dem op og strikke kanter, så det bliver en cardigan. 
Fandt nogle smukke gl. perlemorsknapper i den lokale genbrug, måske de kan bruges?

Ærmerne har jeg valgt at strikke i lodrette striber op til albuen. Håber på at det vil 
give en smuk og anderledes effekt i den meget mønstrede trøje.


De to forskellige mønstre er meget velegnede til mange farver

Alpacagarn i den blødeste kvalitet ;o)



Tak til alle jer nye læsere og tak til alle I "gamle".
Dejligt med søde hilsner og kommentarer. Beklager at jeg ikke har svaret, men forklaringen har I nu ;o)

Håber at påskeferien har gjort jer godt og der har været masser af timer til alt det sjove.

Kærligst Hanne



I dag kom der lidt blide forårs farver i stuen.

5 kommentarer :

  1. Hold da ferie, den er flot!! Virkelig dejlig effekt med de lodrette striber... WAUW!!
    Og tak for tippet om planlægning...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Hold da op ! du er bare kommet langt !
    Ja hvad kan man ikke nå at udrette på en uge uden netforbindelse ;o)
    Den trøje bliver bare fantastisk ..
    kh Mona

    SvarSlet
  3. Smuk trøje i smukke farver og garnet er så lækkert

    SvarSlet
  4. Sikke da en smuk trøje, du har på pindene

    SvarSlet
  5. Tak ;o)
    Jeg er selv så godt tilpas med resultat ind til videre... håber nu på at det færdige resultat også bliver godt ?!
    Elsker at strikke mønstre og mange farver sammen. Altid et sats og som med patchwork, så er resultat lidt uforudsigeligt;o)
    Der kommer billeder på bloggen, så snart jeg har noget at vise frem.
    Endnu engang tak for de søde kommentarer.
    kh. Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...