fredag den 27. april 2012

SÅ er jeg klar...

Til at male billedet til guldbryllups-invitationen.
Mine svigerforældre skal holde guldbryllup og jeg har lovet at lave invitationen.
Skulle egentlig havde været i gang for et par uger siden, men blev forhindret.
Min svigermor har sendt mig et billeder af hendes brudebuket, som hun gerne vil have, at jeg finder inspiration i. Det betyder, at jeg forestiller mig, at det der kommer på papiret er et blomsterbillede i lilla og rosa toner. Det er dog ved at være flere år siden, at jeg gjorde noget i blomstermalerier, så håber, at det stadig sidder i fingerne ;o)

Jeg er typen der godt kan lide at gøre klar... stille tingene frem, lave kaffe, lidt at spise, musik og så skal der være ro og ryddet op omkring mig, SÅ kører det ;o)
- det fungere bare ikke for mig, når der er kaos. Det må være forbeholdt genierne !

I dag har jeg lavet en avokadosmoothie og fundet nogle druer, Uhmm....
Læste engang, at der ikke var advokater i avokado... sådan lærer man at stave til A V O K A D O ;o)

 Det der med opskrifter, det er sjældent mig. Jeg bilder mig altid ind, at jeg kan
husk hvordan man gør. Skriver derfor til jer, mens jeg husker det ;o)

Til 2 store glas skal du bruge:
1-1,5 avokado (efter størrelse)
ca. 4 dl. vanilleyoghurt
1,5 dl mælk eller til du synes at konsistensen er fin.
1-2 tsk. akaciehonning efter behov
I blenderen med det det hele og vupti.. sætter du det i fryseren, får du den meste fantastiske is 
VELBEKOMME ;o)

Det her billede er vist meste for at prale med et lille selvforkælelses-køb oven på ugens strabadser.
Sød ik' ;o))


Det ligger og venter på trykken i eftermiddag.

Gooooo....
-Ikke mere tid at spilde !

PS. Skriv hvis du springer på en avokadosmoothie eller isen. Jeg er spændt på at høre hvad du synes.
Prøv evt. at se, om familien kan gætte hvad de spiser :oD


Dejlig fredag til alle jer
Kærligst Hanne





5 kommentarer :

  1. Rigtig god arbejdslyst, nu alle forberedelserne er gjort :)

    SvarSlet
  2. Tak, tak ... har tit tænkt på, om det er små overspringhandlinger eller en særhed?
    Har dog lært at leve med den ;o)
    - Jeg er næsten færdig.

    SvarSlet
  3. God atbejdslyst jeg er sikker på det nok skal blive godt og glæder mig til at se resultatet :)

    SvarSlet
  4. Det skal nok ende med at blive rigtig flotte invitationer - kender jefåg dig ret.
    Og den avokado smoltine lyder da bare for lækker.
    Måske afprøver vi den allerede i morgen :)
    Kh Mona

    SvarSlet
  5. Tror da lige jeg skal prøve at lave den avokado-is. Lyder spændende.

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...