torsdag den 8. maj 2014

På barselsbesøg hos lille Yohannes

med posen fuld af hjemmegjorte "grejer", til den lille gut.

Der er langt imellem barselsbesøgene i min omgangskreds, meget langt !
Ofte bliver jeg inviteret til 50 års fødselsdage, sølvbryllupper og måske en "kom og se vores lille hund" -ungerne-er-flytte-hjemme-fra-erstatning.
MEN, barselsbesøg, dem er der sgi langt imellem ;o)

I går var derfor en ganske særlig dag. Jeg vågnede alt for tidligt og kunne lige så godt stå op. Hovedet havde hele natten været fuld af ideer, der bare måtte syes til den lille ny.

Så uden mønster og med en stensikker plan, ville jeg sy en "sjov mand", som kunne blive lille Yohannes nye bedste ven.
Stof røg ud af skabet , saksen klippede løs, maskinen kørte i højt tempo og resultat har du her ;o)

"Hr Mand"
- Yohannes nye bedste ven.

Den er syet af rester og fyldt med syntetisk fyld, så han kan komme med en tur i vaskemaskinen, 
når det bliver nødvendigt.

 Med en strop, syet fast på hovedet, kan han hænges op, lige hvor det passer.

Ansigtet har jeg applikeret på kroppen.
Øjnene er to forskellige knapper, for det ser sjovest ud ;o)
og munden er broderet på med kædesting. 

 Arme og ben er bøjelige.


Her er den lille  smukke Yohannes med sin nye STORE ven, Hr Mand.
Yohannes vejer kun 2,5 kg, så faktisk var de lige store ;o)

 Jeg syede også en lille stofkurv til puslebordet.
-Den viste sig at være stor nok til at Yohannes kunne sove i den.
-men, mon ikke hans mor skåner ham for den oplevelse haha ha ... ;oD

 Foret er et kokkeviskestykke.
Jeg købte tre i Netto for en 20'er og smed dem i vaskemaskinen inden brug.
- det er så fedt et design, synes jeg ;o)

 Kærligst Hanne

5 kommentarer :

  1. Hvor er Hr. Mand da bare skøn, jeg må sige, du har en superdejlig fantasi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar ;o)
      - jeg får straks lyst til at fantasere videre og lave nogle flere "bedste venner"
      kh. Hanne

      Slet
  2. En herlig Hr. Mand og Yohannes da bare den skønneste lille fyr :)

    SvarSlet
  3. Man må vist sige, at den lille Yohannes fik en festlig velkomst :o) herlig fyr der ventede ham.

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med Hr. mand......og Yahannes :)
    Du er bare go :)

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...