mandag den 2. april 2012

Lidt mere af alt det nuttede...

Stoffet på hylderne hober sig op og jeg har nu valgt at sy sengetøj.


Jeg har syet sengetøj til de aller mindste og det er nu lagt til salg på Shoppen.
Igennem årene har jeg samlet og samlet, købt og købt, stof... masser af stof.
Ikke egentlig fordi jeg manglede det, men mere fordi det er rart at ha' og fordi jeg simpelthen ikke kan lade være. Mon ikke det er en passion jeg deler med mange her inde i blogland, eller måske med mange i det hele taget ? Hvis ikke det er det ene vi kaster vores opmærksomhed og kærlighed på, så er det sikkert noget andet.

OG, Jeg elsker altså stof, masser af stof. Jeg elsker altså også garn, masser af garn...
MEN,
tiden er kommet. 
Det SKAL bruges. Altså bare noget af det ;o))

Du kan nedenfor se hvad det er blevet til. 
Jeg benyttede mig af en dejlig dag i solen, til at få taget lidt billeder.




Det gule sengetøj med flæser og de små marguerit-blomsterknapper



Det folklore inspirerede med vævet bånd og rødternet stof på bagsiden
Knapperne er gamle porcelænsknapper.



Det festlige grønne i patchwork med små vimpler og grønternet bagside. 


Det yndige lyseblå med lilla rosenknopper, ternet bagside og lilla besætninger



Det grønne med de fine køer, blondekanten og den ternede bagside. 
-det leder næsten tankerne hen på en forårsdag, hvor køerne sættes på græs.



Hvad samler du på...
og kan du mon nænne at bruge det ?


Rigtig god søndag
Kærligst Hanne

2 kommentarer :

  1. Det er virkelig sødt, men kan ikke finde prisen på babysengetøjet. Glæder mig til at følge din blog.
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  2. Det er altså bare så fint, dit sengetøj ..
    Som du ved, er garn min last (lige for tiden).
    før har jeg købt tonsvis af farver,
    nu er det garn og strikkebøger ..
    Jeg genkender det der shoppe-gén ;o)
    - men også fedt at have noget på hylderne, når ønsket om at kreere tager over ..
    kh Mona

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...