tirsdag den 10. juni 2014

DIY - kunne du tænke dig at lære, at male ?

For så vil jeg da rigtig gerne lære dig det ... sådan, helt fra det først penselstrøg.

Som nogen af jer måske allerede ved, så eeelsker jeg at male.
Er jeg i flow, så maler jeg gerne 24-7 og flere dage i træk. Jeg mærker hverken sult eller tørst.
- det er lidt galskab, I know, men sådan er det bare og sådan kan jeg lide det ;o)
I andre perioder bliver det ikke til så meget. Pensler og farver samler bare støv.
At male kræver energi og "noget på hjertet" for at blive godt.

MEN,  jeg har altid lyst til at lære fra mig. Synes det er det bedste at se når andre "får tændt et lys", og har jeg haft en lille finger med i spillet, så bliver jeg virkelig glad.

Jeg tager derfor gerne ud og underviser grupper (min.10 pers.) og jeg tilbyder teambuilding på arbejdspladser, hvor kunsten og det faglige indhold forenes. Alt materiale bliver tilpasset det enkelte hold/ team og deres behov.
Frygt ikke ! -det bliver med garanti en helt igennem uforglemmelig og lærerig oplevelse.

Kontakt mig gerne for nærmere information hvis du er interesseret.
Min mailadresse er: mail@hannerimmen.dk

***

Jeg har i den forbindelse også udarbejdet flere "have to do",  4-trins male-lektioner.
og som en lille teaser kan du i dag prøve at følge de fire trin og male dette lille træ. God fornøjelse!

Lær at male et træ.

Trin 1

Trin 2

Trin 3

Trin 3

Jeg håber du er fristet til at prøve dig frem, 
og er du interesseret i at lære hvordan, så skriv til mig ;o) 

Ønsker du undervisning, vil du bliver instrueret i farvelære, komposition, lys/skygge, 
og forskellige maleteknikker.
Du bestemmer naturligvis selv, om du vil have hjælp til at tegne motivet op, 
eller om du gerne vil "freestyle".

Jeg kommer med: lærreder, kvalitetsmaling, pensler, staffelier, forklæder, god humør 
og massser af erfaring.
Du kommer med: lokaler og glade mennesker, der er klar til en god oplevelse.

Skriv hvad du synes ?
- eller kom gerne med flere forslag, hvis du tænker på noget.

Glæder mig til at høre fra dig

Kærligst, Hanne


PS. jeg har et problem, som jeg ikke liiige kan finde ud af at løse. Måske kan du hjælpe mig ?
Når jeg udgiver et indlæg på bloggen opdateres det, så det kan ses på siden. Ingen problem!
MEN, mine indlæg bliver ikke umiddelbare opdateret på blogroll'en, så I kan se at jeg har udgiver noget nyt. Der kan gå næsten et døgn inden det sker. 
Er der noget der ved hvorfor ? 

-det er ikke tids-indstilligen, den har jeg tjekket

3 kommentarer :

  1. Kender godt det der med at fordybe sig, så man glemmer alt og alle omkring, hos mig bliver det bare ikke med maling eller strikkepinde, men stof og symaskinen.
    Måske en gang når der er mere tid, så skal der prøves at lege med maling og golf skal også prøves, selv om du lokker:O)

    SvarSlet
  2. Du er så dygtig! Gid jeg kunne samle så mange der var interesseret - måske engang!
    Je ved ikke hvad det er der kan skabe dril i blog'rollen :(

    SvarSlet
  3. Når man er så godt til at male og så fyldt med ideer, som du er, er det da en rigtig god idé at lære fra sig.
    Desværre kender jeg ikke nogen, der kunne være interesserede

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...