torsdag den 19. juni 2014

Jeg er vist blevet besat ... doodle, doodle, doodle ...

Den er hel gal !

Pludselig var den der bare ... trangen til at tegne igen.  Jeg har ikke sådan rigtig tegnet i mange år. Det vil sige, jeg har da tegnet når jeg har haft bestillinger på illustrationer. Du kan se et eks. HER
Men, jeg har altid godt kunne lide det. Med tiden er det at tegne, bare blevet noget jeg har gjort til en bestemt anledning, som hvis jeg skulle skrive en tekst.

Nej, om igen... det jeg prøver at forklare er, at jeg har glemt at "lege" med blyant og papir de sidste mange år, men at nu har jeg fundet lysten og glæden igen.

Min Inspiration og  pludselige motivation har jeg fundet på Instagram, hvor mange viser deres smukke og sjove doodle-skriblerier frem.
Har du lyst til at se med og blive inspireret, kan du følge mig på IG ved at trykke på linket ude til højre, her på siden, eller du kan finde mig HER.
Opret en profil, hvis du ikke alllerede har en. det er ganske gratis, og tryk så på FØLGER, under mit navn.

Om jeg doodler eller tegner, det kan du selv bestemme, men jeg elsker det og har tænkt mig at blive ved ;o)


tasker - tasker -  tasker
- dem kan man vel ikke få for mange af ;o)


møbler - møbler - møbler

Smukke gamle møbler, kan også bruges som et motiv.

Fri fanatsi og lidt stableri.


Har du fået lyst til at tegne eller doodle, 
så kræver det bare en blok papir og en waterproof tusch nr. 03 eller 05.
Vil du gerne farvelægge også, kan du gøre som jeg, finde dine gamle akvarelfarver frem.

Kom glad .... ;o))

Kærligst Hanne

6 kommentarer :

  1. kære Hanne
    Jeg siger det gerne igen ... jeg er totalt vild med dine tegne-doodlerier ... både med og uden farve :)
    Godt du tog tusherne frem igen :)

    SvarSlet
  2. Hold op de er fede Hanne ♡
    Fuldstændig helt og aldeles vild med det. Den med møblerne er xtra cool med opbygningen - wow altså. Og hvor er det skønt at du har fundet lysten til at lege med blyanten tilbage. Dejligt!

    SvarSlet
  3. Hvor bliver jeg glad, når jeg ser dine fine tegninger.

    SvarSlet
  4. De er bare så fine, dine doodlerier. På insta viste du en med kopper. Den kunne jeg altså godt lide. :-)

    SvarSlet
  5. Herligt :o) - og sjovt nok kom jeg netop igår til at gå at tænke på den tegning du engang for mange år siden lavede på min køkkenvæg. En række huse på en vej, og en hund der tissede op ad en lygtepæl. Så fint :o) Ærgerligt at det køkken er blevet malet siden dengang. Men også en herlig idé med et vægmaleri :o)

    SvarSlet
  6. Hvor er det en dejlig stil du har, let og på en eller anden måde fuld af humor. Når jeg tegner er det bare en kedelig streg...

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...