fredag den 20. december 2013

Årets julekort er nu på vej

Jeg nåede det … igen 

Og en kærlig hilsen, med et ønske om en glædelig jul og et forrygende nytår er traditionen tro
 på vej, i form af et julekort, til alle jeg holder af.

Jeg har sendt julekort altid, men har da også, de seneste år, været fristet til at smide en mail i folks indbakke, eller en hilsen på Facebook i stedet.
Men nej, jeg holder stædigt fast i traditionen! - og det også selv om mængde af indkomne julekort er faldet, drastisk for at sige det som det er, igennem de seneste 5 - 10 år.
Skidt med det, jeg forstår det jo godt. Selv holder jeg bare af traditionen og holder derfor også fast i, at jeg sikkert glæder nogen med et old fashioned julekort med posten, og så det faktum at den tradition hører min jul til.

Så er det jo også gået hen og er blevet en tradition, at jeg hver år maler et julekort.
Jeg ved at ved flere af mine venner og  familien gemmer dem og den slags gør mig jo helt vildt glad ;o)

Så derfor … årets julekort 2013, er nu på vej med en julehilsen og en lille fortælling om året der er gået og et par ønsker for det som kommer. Traditionen tro ;o)


Året julemotiv er et maleri. Akryl på lærred.

Har du lyst til at se, hvordan mine julekort har set ud de sidste par år, 
så kan du se dem HER & HER

kærlig hilsen 
Hanne

6 kommentarer :

  1. Hold da op hvor er du kreativ, hvordan får du dog tid?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tar mig tid!
      Støvsugning og tv står ikke øverst på listen hjemme hos mig ;o)
      knus, Hanne

      Slet
  2. Julekort er også en tradition jeg holder fast ved - som du ved :o)
    Og det ER nu en anden oplevelse at få det pr post, end pr mail.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ved jeg og sætte uendelig pris på dit kort hvert år ;o)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak, Kirsten ;o)
      - glæder mig, at du synes om det.

      Slet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...