mandag den 16. december 2013

Instagram is the new black !

Jeg har været vildt fraværende…
- ja, faktisk har jeg flirtet med alle andre sociale medier end her i Blogville.
Så er det sagt. Sandheden er på bordet, og så må vi ta' den der fra !

Mit sidste indlæg, engang tilbage i november, suk det er beklageligt længe siden, var om mit julemarked. Dengang havde jeg travlt og tiden derefter har også været halv flyvende. Derfor har det været super nemt, og lidt mindre "krævende", at snuppe et hurtigt snapshot, skrive er par linier og måske lave en let billedredigering på mobilen. Alt sammen under 60 sek. og så ud på Instagram.
Det er hurtigt, nemt og meget, meget fristende ;o)

Men, men … dermed ikke sagt, at jeg ikke vil skrive på bloggen mere. Selvfølgelig vil jeg da det ;o)
Elsker det her kreative univers og glæder mig STORT over alle de gode ideer, dejlige hilsner og den helt igennem specielle ånd, der er her inde. Bloggen er kommer for at blive. Intet kan stoppe mig, basta !

Der er faktisk sket meget i min lille verden, og rigtig meget er blevet produceret på mit værksted, her i efteråret.
Du får lige er en lille, meget lille, opdatering med billeder fra Instagram.


Hjemmestrikkede håndledsvarmere
Morgentur i skoven
 trollsjö'en

 tre friske vinterbadere

 detaljer fra en, af mange julekranse

 Min idebog … og jeg siger det bare,
 der er mange nytårfortsæt gemt i den bog ;o)

Håber at I er der ude, endnu ?
Jeg lover evig troskab og inspiration til alle jer som hænger på.
MEN,
Instagram er kommet for at blive og er du blevet bare lidt nysgerrig, 
så kan du også følge mig HER

Jeg har også hygget mig med at lave en profil på Printerest.
Forsøgt at samle bare lidt af alt det jeg synes om, på min egen profil.
uha … det er en tidsrøver.
Søg oppe i venstre øverste venstre hjørne, på siden
og du finder ALT hvad du kan tænke dig, og meget mere.


Alt det bedste til alle jer.

Kærligst Hanne

16 kommentarer :

  1. Hyggeligt at have dig tilbage på bloggen :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Gitte ;o)
      dejigt at være tilbage.

      Slet
  2. Som du ved, er jeg også kommet på Instagram, men jeg skal godt nok lige vænne mig til det. Ja, det er hurtigt, men jeg synes altså ikke, det er nær så hyggeligt som at blogge; derfor er jeg også glad for, du stadig vil opdatere din blog.
    Jeg vil straks finde dig på Pinterest, der huserer jeg også, når jeg har tid altså ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Instagram er nemt og hurtigt, men ikke nær så hyggeligt og personligt.
      Bloggen er klart at fortrække.
      -lad os mødes på Printerest… også ;o)
      kh.

      Slet
  3. Dejligt at læse nyt på din blog ;-) Hvordan gik julemarkedet?
    KH Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du er her endnu ;o)
      julemarkedet var rigtig fint besøgt og jeg fik mange positive kommentarer på mine varer. Det var en super hyggelig start på julen

      Slet
  4. Ja du har ret . Det der Instagram er bare så meget hurtigere end at blogge. Dejligt nemt og lige ved hånden.
    Det er superfine farver du bruger i håndledsvarmerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. åhh.. ja, Kirsten. Bliver jo fangt af alle de muligheder, der er. Udfordringer bliver nok, at mærke efter hvor meget tid man egentlig vil bruge. Men hyggeligt og meget fristende, der er det !
      Eeelsker bare okker/karry og aquablå. de farvet er som skabt for hinanden ;o)

      Slet
  5. Jeg tror også jeg har en profil på Pinterest - får i hvert fald somme tider beskedder derfra. Jeg har ikke rigtigt udforsket det - men du kan måske finde mig derinde, og så må vi se, om det er noget jeg når at gøre noget ved. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg vil kigge efter dig. Det er forum med uanede muligheder ;o)

      Slet
  6. Din utro tøjte! Altså Hanne! Hahahahaha....
    Nå men det er godt at du bliver boende her i Blogville, så os der ikke kommer så meget ud, fortsat kan se dig en gang imellem, omend du er blevet en rejsende 'svend' ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ups ! you got me … hi hihi…
      Sådan en som mig kommer ALTID tilbage. Er måske bare lidt flirtende af natur ;o))
      - og det kan så selvfølgelig kræve lidt tålmodighed af mine medmennesker ?! - så jeg kan jo kun holde endnu mere af dem, af jer, som har DET ;oD
      knus til dig, fra den "rejende Svend'sine"

      Slet
  7. Selvfølgelig er vi her ;))
    Ja, jeg er lige (som den sidste i DK, måske ;) kommet på Facebook, Instagram og har vist også en profil på Pinterest - sikke nogle tidsrøvere!
    Det kan ikke undgås at gå lidt ud over bloggen, som jeg også holder rigtig meget af, så det handler vel om at finde balancen!

    SvarSlet
  8. Åh hvor dejligt Kirsten ;o)
    Så er det jo ingen sag at vende "hjem" igen.
    Facebook er helt sikkert kommet for at blive og et "musthave", så godt du er kommet med på noderne ;o)
    - og du har helt ret, det handler om at finde en balance. I perioder vil det jo nok bliver lidt mere det ene end det andet.

    SvarSlet
  9. Dejligt du er tilbage ;O) Nu har jeg tilmeldt mig på Instagram, for er også selv kommet lidt i gang med det.
    Kh Helle

    SvarSlet
  10. Ikke også dig... Jeg ender nok med at blive den sidste i kongeriget Danmark, der kommer på Instagram, er godt nok på Pinterest, men jeg syntes jeg bruger for meget tid i denne "verden" og jeg mangler det personlige de andre steder + måske også lige en telefon, der kan andet end at ringe og sende SMS'er ;O))
    Så jeg tror at mit nye sort bliver tid til at være kreativ med mine små finger.
    Kh Pia

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...