søndag den 22. december 2013

Vi nærmer os …

Det er en stille morgen, og huset sover endnu.
Jeg elsker roen og har siddet og kigget på juletræet, mens jeg har drukket den første kop te.
Drengene og hunden sover endnu. Jeg funderer lidt over, om det ikke er det her, man kalder for julefred?
Nyder at sidder her og vide, at alle mine tre drenge er i huset, og at vi om et par timer skal sidde sammen og spise friskbagte boller, tænde det sidste lys i adventskransen og hygge os. Det ER jul !

Og tænk sig, nissen har været på besøg. For her hjemme kommer han nemlig til dem, som tror på ham
… og hvem gør så ikke lige det ? ;o))


I dag får I en række billeder af nogle af julerierne fra mit værksted. Meget er blevet laver i forbindelse med mit julemarked på Hässleholm Slot og andet har været bestillinger.
Når jeg nu sidder og kigger billeder, så kan jeg da virkelig under mig over, at jeg ikke har fået lavet nogle flere indlæg, på Bloggen, i december.
Forklaringen … hmm…tja, har vist bare haft for travl i min egen lille verden. Jeg håber, at I stadig vil kunne finde lidt inspiration og så må mere detaljerede billeder og DIY'er følge næste jul.

 Air mail puder til Santa Clause
"frimærkerne" er lavet af gamle broderier.

 Patchwork muleposer i julestof

 Søde nisser i restestoffer.
Dem har jeg vist og skrevet om HER

Julesokker med gamle broderier

Nissehuer med pelskvaster

Stofposer til alt muligt, i julestof

Masser af hæklede trommer, julekager og paddehatte i uld, 
De har nemlig et kæmpe udvalg af farver i både soft-uld og alpaka,
 og så er det super lækkert at hækle med.
Du kan læse meget mere om julehæklerierne HER

Et lille kig på sybordet,
 hvor jeg har siddet i mange, mange timer og syet julestads ;o)

Må d.22. december 
bliver en ganske særlig, herlig dag.

Kærligst Hanne

6 kommentarer :

  1. Du har da godt nok fået kreeret mange smukke juleting i år
    Ha' en rigtig dejlig juledag sammen med familien

    SvarSlet
  2. Sikke mange fine ting du har fået lavet. Håber du må have en dejlig dag, og at julefreden må vare ved :)

    SvarSlet
  3. Fantastiske frimærker, puder, nissehuer og trommer, jeg er vildt imponeret over alt det du har fået for hånden.
    Kender godt det der med at nyde stilheden og sidde mens alle de andre sover, er guld værd.
    Håber resten af din dag har været lige så hyggelig.

    SvarSlet
  4. Hold nu altså op Hanne. Sikke en flittig nissepige du er! : ) og hvor ser det bare godt ud. Er ret pjattet med de der santa-puder, vildt flotte! Glædelig jul til jer alle i den svenske hytte. Kram, Liv

    SvarSlet
  5. Sikke mange fine ting du har fået lavet.
    Meget imponerende.
    Ønsker dig en skøn og glædelig jul.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  6. Jamen altså hvor har du været produktiv. Smukke og hyggelige ting. Jeg kan godt forstå, du nyder julefreden. God Jul til dig og dine.

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...