mandag den 31. marts 2014

Rød mandag

Vil du lege med ??
I denne uge, og de kommende 5 uger, kan du lege med, hvis du har lyst, på denne lille blogleg.
Liv har nemlig startet en sjov og ret underholdende leg med farver.
Du kan læse meget mere om den HER.

I dag er det "rød mandag" og her er mit bud.

Et hurtigt lille skrab-sammen til en collage i rød
( og selvfølgelig lige en lille klat grønt ... fordi det er komplementærfarven til rød ,o). )

 Et udsnit fra "den rød hylde" i mit stofskab

 Røde bånd på hylden

og endelig, en Valentinsgave fra min mand.
Chokoladen er for længst spist og den søde hjerteformede æsken er nu fyldt med knappenåle.

Tak til Liv for det gode initiativ ;o)
OG
sidder du og har fået lyst til at lege med, så klik på regnbuen ude i højre side.


Kærligst Hanne

7 kommentarer :

  1. Jeg syns det er et godt initiativ hos Liv,det giver lidt farver på hverdagen:)
    Smukke røde ting du viser frem Hanne :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Det er dejligt det er dansk;O))
    Man får helt sommer i maven, jeg hopper med, måske lysten til at blogge vil blomstre.

    SvarSlet
  3. Ja self er dit Krea skab fyldt med alskens farver - også rød! Og de der grønne æg ... hvor længe mon de holdte efter FOTO-snap?!? :-)

    SvarSlet
  4. Dejlige dejlige billeder, de giver lyst til at lave noget kreativt!

    SvarSlet
  5. Sikke en masse gode røde ting du har fundet

    SvarSlet
  6. wow en masse røde ting du har der er mange flotte ting i mellem :-)

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...