onsdag den 12. marts 2014

Arne og Carlos i ny film... i selskab med MIG!

Jo, jo, den er god nok, jeg er kommet i super godt selskab med de to skønne strikkegutter, Arne og Carlos.
ang. overskriften, så er det selvfølgelig langt mere korrekt at skrive, at det er mig, der er i selskab med dem, men jeg skulle jo lige ha' vække din nysgerrighed ;o)



Advarsel !
- for bryder du dig ikke om uhæmmet og overdreven praleri, så skal du nok stoppe her?! ,o))


Den nye strikkefilm med "Arne og Carlos. - Mere end julekugler" 
bliver vist på DK4, d.14. marts, kl. 22.00 , 

I den forbindelse har Frantz Howitz, som er Kulturredaktør og studievært på filmenkontaktet mig for at spørge, om han måtte bruge nogle at mine fotos, som er inspireret af Arne og Carlos strik.
Og selvfølgelig måtte han det ...   ;o)

Jeg kan altså derfor nu prale med, at være kommet i super godt selskab med Arne og Carlos, de to fantastiske og humørfyldte strikkende nordmænd, i deres nye film.

You Tube-teaser'en er fortsat skjult frem til d.14. marts, men jeg har fået lov til at lægge et link ud til mine læsere, så I kan se, hvad I har at glæde jer til ;o)

KIG MED HER



Arne og Carlos har været, og er stadig, til stor inspiration for mig og min strikkelyst. Jeg er helt vild med deres humoristiske og legende tilgang til strik, som kommer til udtryk i en fusion mellem de traditionelle nordiske mønstre, ny anderledes kreativ tænkning og skønne farver.
De har en dyb forkærlighed for det "oprindelige", og har formået med deres legende tilgang til strik, at skabe en helt ny strikkekultur.

For 30 år siden strikkede jeg Peer Gynt trøjer for at holde varmen, i dag strikker jeg fordi jeg ikke kan lade være! Strik er blevet en livsstil og en udtryksform for mig, og sikkert også for mange andre.

Jeg håber, at du har fået lyst til at kigge med d.14.marts kl.22.00 på DR4 ?
Filmen kan varmt anbefales. Den er hyggelig, humoristisk, lærerig og fuld af smukke billeder og god underholdning.
Den er for alle, som elsker strik og for alle dem, der bare synes om god underholdning.

OG, så kan du jo også lige se mine billeder og nyde mine 10 sekunders "fame" i godt selskab 
med 
"Arne og Carlos"
;o)


Er du nysgerrig på hvad jeg har strikke med inspiration fra Arne og Carlos,
så kan du se lidt af det
HER  &  HER  &  HER  &  HER & HER & HER


Rigtig dejlig solskins-forårsdag
Kærligst Hanne


17 kommentarer :

  1. Hvor sejt! Jeg skal til fødselsdag d. 14. så jeg håber de genudsender :)

    SvarSlet
  2. Ja, ik' ;o))
    - måske du kan finde det på nettet, også ?

    SvarSlet
  3. haha jeg skal også til fødselsdag så jeg må også finde det på nettet et sted...

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er åbentbart lige den dag "man" går til fødselsdag, kan jeg forstå ;o)
      I må ha' det til gode til en anden hyggeaften, med frisk kaffe i koppen og strikketøjet i hånden.

      Slet
  4. Åååhhh, hvor sejt Hanne, godt gået, tillykke, kh. Stine :-)

    SvarSlet
  5. Det vil jeg rigtig gerne se. Håber jeg husker det ;O) Hvor er det sejt Hanne, at du er med. Kh Helle

    SvarSlet
  6. Altså hvor godt, det glæder jeg mig til at se. Og held og lykke med udstillingen, nåede ikke lige at kommentere..
    Vil også lige fortælle at jeg har strikket en trøje???? Ikke hvilken som helst trøje....

    SvarSlet
  7. Sikken du rykker frem i den store strikke verden;)) det må jeg se og bare rolig, jeg vil da stadig kigge forbi.
    Jeg håber da at jeg stadig har en kaffeaftale i det svenske? ( selv om jeg nu mest er til the;))

    SvarSlet
  8. Det er fanme sejt Hanne :) (uha, misundelse er grimt) :) Jeg kan ikke se dk4, men jeg har straks allieret mig en veninde som optager det til mig :) Total sejt :)

    SvarSlet
  9. Man må gerne prale, når der er noget at prale med, og det er der helt sikkert her :D
    Desværre har jeg ikke tv, og på DR.dk, kan man se alle andre kanaler end dk4. Øv øv øv. Men håber programmet kommer på nettet alligevel

    SvarSlet
  10. Fantastisk at du bliver en berømthed :-) Kan desværre ikke se dk4 :-(

    SvarSlet
  11. Tænk, at jeg næsten kender en berømthed ;-)
    Hvor er det fantastisk, og jeg skal da selvfølgelig se udsendelsen - hvor er det godt gået

    SvarSlet
  12. Hvor er det vildt - godt gået :)) jeg skal da klart kigge med!!

    SvarSlet
  13. Jamn du er da bare så cool Hanne. Og så sidder jeg her og ærgrer mig over at DK4 ikke ligger på stueantennen - altså jeg kan i hvert fald ikke finde den :o( øv. Du må skrive hvordan det går. Kram, Liv

    SvarSlet
  14. Hvor er det altså fedt - de må da føle sig helt vildt beæret - hehe .
    Så godt gået Hanne - hilsen Marianne

    SvarSlet
  15. Ved du Hanne, eller måske nogle af dine læsere om det er muligt at finde udsendelsen med Arne og Carlos.....jeg kan desværre ikke finde den nogle steder og ville da rigtig gerne se den..........

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...