fredag den 3. februar 2012

Så blev det dejlig fredag

Vinteren raser over Skåne og uldsokkerne er på 24 - 7
På sådan en stille fredag, i februar, med frostklar himmel uden for, har jeg fundet de sidste malerier frem, som jeg vil vise i min lille kavalkade, her på Bloggen.
Jeg håber, at I har kigget med ?   - og har fundet lidt inspiration til selv at male, eller måske har fået lyst til at dykke lidt ned i de mættede grønne, gule og blå farver, hvad enten det er garn, stof, perler eller noget helt fjerde i har i hænderne lige nu  ;o)





Solens dans mellem træerne.


Himlen spejler sig...



Denne weekend bliver Jacobs og min helt alene. Ingen børn og ingen gæster!

Hvad skal vi dog finde på ?

Nåh... jo, vi er på husjagt og skal se et skønt hus på lørdag. Måske det er vores nye boligdrøm ? 
jeg håber det :o)


På med uldtrøjer, sokker og alt det andet, der varmer og nyd weekenden.

Kærligst Hanne

5 kommentarer :

  1. Sikke nogle fantastiske malerier du laver... meget stemningsfyldte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det ;o)
      Glæder mig du kan lide dem og at du læser med her.
      Håber på inspiration til en ny forårsproduktion.

      Slet
  2. Skønne malerier ;O)
    Rigtig god husjagt - håber at I finder drømme huset for det er jo nu man skal slå til ;O)

    SvarSlet
  3. Tak Kirsten ;o)
    Husjagten i dag gik rigtig godt... uhh det er næsten ikke til at holde ud når det føles helt rigtig.
    Tænk nu hvis ???
    Vi arbejder på det.
    God weekend

    SvarSlet
  4. Det er jeg spændt på at høre nærmere om ..

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...