onsdag den 1. februar 2012

Påskekavalkaden fortsætter

Jeg mindes endnu...
Som jeg skrev i går, vil jeg i de kommende dag mindes sidste forårs produktion af malerier til Påskeudstillingen på Dronninglund Slot i Nordjylland.

Kavalkaden vil fortsætte et par dage endnu.
Ikke alle malerier fra udstillingen vil blive vist, simpelthen fordi jeg ikke har dem mere og fordi jeg ikke altid er så god til at få taget billeder af det, som jeg laver. Det er jo selvfølgelig ærgerligt nu.

Nå, pyt med det, de hænger sikkert et sted og spreder glæde ;o)

Et ikke så typisk maleri fra mine hænder, men stemningen er præcist som en
sensommeraften efter regn, der hvor jeg "kommer fra".



Der var to malerier med våregrøn baggrund og birkestammer.
Det andet hænger i dag hjemme ved min kære ven og  (tidligere) kollega.
Det er blevet symbolet på en lærerig- og uforglemmelig tid, hvor vi sammen  flyttede bjerge og fandt nye veje.



 I går blev jeg så lidt forårskåd og fik skrevet, at foråret er på vej.
Sandheden er, at det er det, men det komme selvfølgelig til at tage sin tid ;o)

I dag
er det nemlig skiiide koldt i Skåne og sneen har dalet stille ned hele eftermiddagen.



Håber at I kan holde varmen derude, ellers må I jo sidde lidt tæt...

Kærligst Hanne

1 kommentar :

  1. Skønne stemningsfulde billeder :o)
    herlig kavalkade med minder fra en dejlig forårsdag ..
    kh Mona

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...