onsdag den 8. februar 2012

Jeg arbejder på sagen!

Så skal der afsluttes....igen
Jeg fortalte forleden, at jeg havde alt for mange gamle strandede projekter til at ligge i skuffer og kurve. I den forbindelse udnævnte jeg vist også mig selv til "verdens dårligste afslutter".

Jeg er meget taknemmelig over de søde kommentarer på dette indlæg, som fastslog en gang for alle, at

"Jeg er IKKE alene"
-og heldigvis for det ;o))

MEN, jeg har besluttet, at jeg vil arbejde på sagen, sådan lidt efter lidt, i den nærmeste fremtid. Så udover det 8 år gamle patchworktæppe, som nu er fundet frem og ligge ved symaskinen, har jeg fået syet bagsider på de runde hæklede puder.

 En hel stak kulørte puder er færdige og klar til at komme på Shoppen ;o) 









Dejlig onsdag til alle og god vind med de strandede projekter
til jer, som er hoppet med på ideen ;o)

Kærligst Hanne

2 kommentarer :

  1. Der er bare gang i de puder :o)
    hvor er de bare flotte !
    Fed fornemmelse at få sat alle de flueben - ikke ?
    Nu kan du snart komme til at sætte et par mere, når jeg kommer med et stk. mislykket filtet trøje ..
    Ulla regner helt sikkert med, at der bliver en taske til hende. Og måske et par pulsvarmere ... Broderi kunne være sagen ... eller noget pels ? Måske kan den kradses op, så det rugflede forsvinder. Vi får se.
    Nice staves med stort eller lille, alt efter betydningen ;o)
    kh Mona

    SvarSlet
  2. Elsker flueben og må derfor holde gang i den hellige ild længe endnu ;o)
    Nå, så Ulla skal have lavet noget af den gule gysertrøje. ja, ja der er jo ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget andet ;o)
    Kh. Hnane
    Har hun forstået, at uldtrøjer og vaskemaskiner ikke er så godt sammen???

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...