torsdag den 2. februar 2012

Mer' af samme slags...

Maleri-kavalkaden del III
Jeg har fundet et par malerier mere frem til dagens indlæg. Begge er stemningsmotiver fra den flotte natur, "der hvor jeg kommer fra", nemlig Hals i Nordjylland og den smukke østkyst.
.
At være flyttet så langt væk, som til Skåne i Sverige, kan være lidt vemodigt, når jeg en stille stund som nu sender tankerne tilbage. Kan pludselig mærke, at det var så trist, at skulle sige farvel til det som jeg holder så meget af..., men når man, som i min familie, har et eventyr boende i maven og kan lide store udfordringer, så skal troen på de nye muligheder også være der!

Jeg ved, at de eventyr er mine. De ligge lige omkring det næste hjørne og venter blot på at blive fundet.


 Elsker de blå og mættede farver


- Mangler bare det forår... kom nu!!!



Til orientering:
I morges var temperaturen nede på minus 11 grader. 

Sådan en dag er bare til at blive inde i varmen og smide en ekstra pind i ovnen (hvis jeg da havde en sådan, i mit lejet, alt for moderne hus fra 2009). Så da det ikke var muligt, bestod dagen af lidt arbejde, indkøb, taxakørsel og sidst men ikke mindst fremvisning af mulig ny bolig... tror nu det er for skørt, men charme DET var der for alle pengene. Et sted til kreativitet og fester... jeg drømmer ;o))

Kærligst Hanne

4 kommentarer :

  1. Det lyder da rigtig spændende, det med den fremvisning.
    Smukke billeder .. :o)
    Er spændt på om huset er frosset i morgen..
    kh Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;o))
      Og fremvisningen var meget spændende, men desværre for dårlig stand ;o(
      Du kommer helt sikkert ilt bruge store mængder brænde på at få varmet hytten op. Har hørt at de lover ned til minus 14 grader. Så det kan være du skal op at fyre om natten også?
      Kh. Hanne

      Slet
  2. Hej søde Hanne. Her er en hilsen fra Hals :) Vi savner også dig! Men så længe vi ved hvor du er, og du har det godt, så går det nok :) Og nu kan jeg jo heldigvis følge lidt med her :) Mange hyggelige krea-timer har vi haft sammen, og nogle af de tips og idéer jeg indsamlede hos dig lever stadig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa kære Mette. Tak for din søde hilsen ;o)
      Bliver helt rørt og ja, det er rigtigt dejligt at have bloggen til både at skrive på og til at holde kontakt med. Jeg er omkring dig hver dag ;o) - Savner de kreative timer med dig. Du har så meget at lære fra dig og inspirerende det var det så bestemt. Tænker nogen gang hvad "det kreative værksted" kunne være blevet til, hvis tiden havde været en anden og modet større. Uha.. jeg har mange ideer til den bix ;o)
      Dejlig weekend til dig og som du sikkert har bemærket er vejret til indehygge med alt det, som det indeholder.
      Så frem med strikketøjet og den varme the ;o)

      Slet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...