torsdag den 26. september 2013

Det er da ikke en dag for tidligt ... at hænge sin julesok op !

- og hjemme hos mig, er årets første julesok blevet syet i dag.
Det er altid rart at være i god tid, og julen skal jo IKKE komme bag på mig i år. Se HER hvorfor ;o)

Her er der virkelig tale om genbrugsguld fra skuffen.
Jeg har udelukkenede brugt rester og genbrug,
og synes den har fået sådan lidt et rokoko look.

Der er jo ikke meget julerødt over den her sok,
men mon ik' der er en, som vil have den til sin personlige julesok ?
Hvad synes du, skal julen være rød, eller går det ... ?

Nu skal der bare lige et RIMMEN- mærke på julesokken
og så kommer den over i stakken af julesokker, til julemarkedet på Hässleholm slot i nov.
Se flere julesokker HER


Jeg har også haft en gæst i værkstedet, i dag,
og det kommer der nogle rigtig fine ting ud af. Der er helt sikkert, et par små piger,
der bliver lykkelige for deres nye, fine værelser. ;o)

Kærligst Hanne


11 kommentarer :

  1. Din sok er rigtig fin og det er slet ikke for tidligt at være i gang - nu når du skal på julemarked :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot :)
    Syntes bestemt ikke kun at julen skal være rød, det er så smukt med guld og sølv ind imellem også.

    SvarSlet
  3. Min julesok hænger fremme året rundt. Man kan jo aldrig vide hvornår der kommer en nisse forbi ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot....og hvor er du dog flittig med alle de ting til julemarkedet. Du får da den flotteste stand.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  5. Hvor er den skøn din julesok.
    Her er det som regel kun trip-trap nisserne der får lov at være det røde indslag. Resten er hvidt/sølv blandet med masser af grønt.
    Tager hatten af for din produktion - de er så pragtfulde dine ting, og vil helt sikkert give stor opmærksomhed på markedet <3

    Kæmpe knus til dig.

    SvarSlet
  6. Hvor er den julesok bare en smuksak - hvis man kan sige det om en sok ;o)
    Du ved hvad du skal de næste par måneder. Og spændende bliver det.

    SvarSlet
  7. Det er en rigtig smuk julesok - måske skulle jeg prøve at hænge en op - bare for at se om det virker ( ps har stadig min julesok fra jeg var barn )
    Varme hilsner Marianne

    SvarSlet
  8. Haha - ja, op med julestadsen, Hanne og hellere alt mulig andet end rødt og du er jo fuld af alternativer, kan jeg se.
    Din sok er 'underbar' og en rigtig smuk genbrugs-kærlig-Hanne-ting - så hvad med at fortsætte med noget lignende i hjertefacon eller kræmmerhuse til træet eller lærkegrene. Tror farverne vil se elegant ud i grønne omgivelser.
    Ha' en dejlig weekend, kære ven :)

    SvarSlet
  9. Med din iver og sykunnen får I da snart julesokker over hele huset:O) så længe at de er så fine, ville jeg kunne leve med dem året rundt.
    Jeg er i fuld gang med at sy julegaver, i år er der ingen der får hvad det de har skrevet på deres ønskeseddel, men hvad de har i løbet af året, så bare kom jul vi er klar.....næsten da.

    SvarSlet
  10. Det mere end går Hanne :-) :-) den er da simpelthen SÅ fin - og måtte hjertens gerne hænge hos mig (og man kunne jo aldrig vide om man var heldig at noget blev lagt i ;-) ) Hvis sådan en fin sok kan laves af rester så siger det mig at dine skuffer indeholder masser lækre sager :-) Glæder mig til at se, hvad du ellers får lavet til julemarkedet - lige pludselig bliver jeg også grebet af "jul" og stemning!! ps; rigtig fine sager du - osse - har hjulpet med at lave da du havde besøg i værkstedet!! Knus til dig mod nord

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin - og elegant. Hvad skal så fin en sok koste? Selvom det nok er lidt langt at tage på julemarked på Hässleholm slot, da jeg bor i Danmark... De bedste tanker til dig

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...