mandag den 16. september 2013

Søndags tur i Röverkulan

I går vist Skåne sig fra sin absolut smukkeste side.
Det er ikke så tit, at jeg lavet et indlæg om naturen, haven eller den slags ting, men i går havde jeg en af de der, helt ude af kroppen oplevelser. Alle sanser var i brug.
- ro, skønhed, lyde og dufte. Det var tilstede, det hele ... på én gang
Det var en naturoplevelse af den slags, jeg kan leve på rigtig længe. Sanselig på alle måder.
Som en veninde kommenterede på min facebook: "se det er ægte mindfullness ...", og hvor har hun ret.
Det er lige hvad det er !









Kærligst Hanne

5 kommentarer :

  1. Wow. Hvornår var det jeg skulle kigge forbi til krea og gåtur?!? : )

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne billeder. Næst efter Vesterhavet er skoven helt sikkert det sted jeg nyder allermest at gå en lang tur og bare nyde de mange lyde og dufte, der er

    SvarSlet
  3. Ud af kroppen ? jeg må vist ud at kigge på det sted ;o) Der ser virkelig smukt ud.

    SvarSlet
  4. Der er ikke noget så dejligt som at komme på tur i det fri, hvor der er højt til loftet, blive blæst godt igennem også hjem og få en god kop the, lege med lidt sytøj eller papir derefter en god middag og i send kl. 20.00
    Sådan måtte min dag gerne ha set ud i dag, men kun den friske luft fra en god lang cykeltur, en god middag og i seng kl. 20.00 kommer til at passer:O)
    Smuk natur.

    SvarSlet
  5. Ej man får jo helt lyst til at tage til Skåne. Flotte billeder...og så er der altså noget med træer, og deres gamle barkede stammer. Kan godt forstå du nød det.
    Kh Helle

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...