onsdag den 10. april 2013

Nye puder der matcher ...

maleriet, som skal hænge over sofaen.
Det sidste jeg fik syet i weekenden var puder til min veninde. Hun har tidligere fået maleriet af mig i  gave, og ville gerne have puder til sin sofa, der passer i farverne.
Det blev til denne lille stak puder her, og så fik hun selv slået op til en strikket pude, i lysegrå uld.
Jeg synes, det ser super flot ud med forskellige materialer og strukturer på sofapuderne.
Så nu glæder jeg mig til at se hendes "nye stue", næste gang jeg kører en tur "hjem" til Nordjylland ;o)


Alt stoffet har jeg købt i Stof og Stil.
Måske kan du lige ane de seje skindknapper på den koksgrå pude. 
De er købt samme sted, og er da lige prikken over i'et ;o)

Dejlig onsdag
Kærligst Hanne

15 kommentarer :

  1. Skønne skønne puder - de grønne passer lige her hos mig ;) og jeg mangler stadig !!!

    Marianne

    SvarSlet
  2. Lækkert med de forskellige stoffer, der spiller sammen. Jeg får lyst til at gramse :-)

    SvarSlet
  3. Sikke fede puder til et særdeles skønt maleri

    SvarSlet
  4. Flot, flot flot - de grå ville passe min sofa som fod i hose :)

    SvarSlet
  5. Superflot og råt .
    Skønne farver.

    SvarSlet
  6. Fede skind knapper, er vild med de forskellige strukturer på dine fine puder.
    Passer fantastisk til billede, sikken nogle farver.

    SvarSlet
  7. Perfekt sammensætning - det ser godt ud :)

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare hamrende flot ud. Fede farver <3

    Knus

    SvarSlet
  9. Super fantastik flotte puder og de står knivskarpt til det smukke maleri - heldige veninde :))

    SvarSlet
  10. Flot billede, flotte puder, flotte farver. Skønt for øjene ;-)
    Kh. Hanne

    SvarSlet
  11. Dine puder er så skønne, dejligt med lidt nyt når det blir forår

    SvarSlet
  12. Hvem der var din veninde ...
    det maleri ville være fint over min sofa ... ;0)

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...