onsdag den 3. april 2013

PÅ en udfordrende herretur, med Geilsk

Måske er det bare mig ... ja, det er det jo nok ;o)
Indrømmer, at det har det været mange gange før .... ALTSÅ mig, der ikke fatter ret meget !

Jeg er ret vild med Geilsk modeller, og købte garn og mønster på Håndarbejdsmessen i Hillerød i februar til denne smukke flaskegrønne, yndlingsfarve trøje.
Jeg bestemte mig for, før påske, at få begyndt på trøjen. For skal jeg nå at have glæde af den inden sommer i år, er det nok på tide.

OG jeg prøvede, og prøvede. Travlede op og prøvede, pudsede briller og travlede op, og prøvede liiige en gang til ...
Hmmm.... synes da ikke at jeg er helt amatør ud i det her strikkeopskrifte-kode-tyderi, med det her, deeet er godt nok svært, UPS undskyld, udfordrende selvfølgelig ...  ;o))
Jeg har nu strikker en hel det på trøjen, og strikkede det meste af det ene ærme i går aftes, og er altså kommet længere end på billederne her.

Jeg synes den bliver rigtig lækker, men om jeg har fulgt opskriften, det er ikke godt at vide?
Her ser du hvad jeg, frit fortolket, har strikke efter inspiration fra model HERRETUR, fra Geilsk ;o)



Garnet er meget nemt at strikke i og bliver rigtig lækkert.

Dejlig aften
Kærligst Hanne

9 kommentarer :

  1. Uha den ser herrelækker ud. Wow!
    Men sikke en udfordring! :-) det er nu godt nok indimellem. Hvis den nu skuffer... må den gerne bo på mig! Fortsat god aften.
    Knus, Liv

    SvarSlet
  2. Det er ikke kun dig, jeg har også haft udfordringer med et par opskrifter fra Geil.
    Din trøje ser ret lækker, så pyt da med at opskriften måske ikke er fulgt

    SvarSlet
  3. Der holder jeg med dig, jeg fatter heller ikke noget, men det gælder alt med garn og pinde ha ha...
    Den ser meget fin ud som den er nu, så jeg syntes at du skal forsætte.
    Kh Pia

    SvarSlet
  4. Sikke en udfordring, men efter at have set de andre trøjer du har strikket skal den nok blive rigtig fin.

    SvarSlet
  5. Mette Storgaard Poulsen3. april 2013 kl. 21.53

    Hmm... Så kan det da godt være, jeg får min sag for selv. Købte for 2-3 år siden garn og mønster til en sød lille kjole (barn) netop fra Geilsk. Tænkte umiddelbart, at det vel ikke kunne være så svært. ;)
    Men jep, skøn skøn farve.. Knus :)

    SvarSlet
  6. Hej Hanne.
    Det ser ellers meget rigtigt ud....jeg har strikket en cardigan fra Geilsk - livstykke - og den gav altså også mig lidt udfordringer. Jeg synes, at have erfaret, at man ikke altid skal tænke så meget over de strikkeopskrifter. Men bare gøre, som der står i opskriften! Glæder mig til at se den færdig ;-) hun laver nogle fede bluser/tunikaer, hende Bente Geil!

    Jeg er jo selvsagt meget optaget af lockout'en - håber snart de sætter sig til forhandlingsbordet igen, så vi kan kommer på arbejde igen! Det er rigtig øv ikke at vide, hvornår man skal på arbejde igen. Nu vil jeg svinge mig op til at være lidt kreativ og måske lidt havearbejde, inden vi i eftermiddag skal til forskellige happenings i Aalborg i eftermiddag.

    De bedste hilsner Anette

    SvarSlet
  7. Smuk ser den ud - så bare den kommer til at passe dig så er det jo ok ;0)
    Har endu ikke strikket noget fra Geilsk - måske en dag :)

    SvarSlet
  8. Good day! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website?
    I'm getting fed up of Wordpress because I've had problems with
    hackers and I'm looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.
    nail fungus treatment

    Look at my website; zetaclear

    SvarSlet
  9. kender også et par veninder der har problemer med geilsk opskrifter. Måske hun burde have een der læser korrektur.

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...