fredag den 5. april 2013

Klar til weekend i godt selskab

Den her weekend har jeg glædet mig til længe.
Og om lidt kører jeg til Kastrup og henter min dejlige veninde, og kan ser frem til to dage med masser af hygge og kreative udfoldelse.
Listen over ting vi liiige skal have lavet er meget lang og dybt overvurderet, det ved vi godt ;o)
- men i dag, fredag, er vi optimistiske og på søndag vil vi blive enige om, at det vigtigste er,  at vi var sammen og fik snakket om alt det, som netop VI er så gode til at få vendt og snakket om, og finde nye vinkler på ... jo, jo tiden er aldrig spildt i det selskab ;o))

Gæstværelset er gjort klart.



Rigtig dejlig weekend til jer.
Håber, at I også skal være i godt selskab.

Kærligst Hanne

15 kommentarer :

  1. Øiøi det lyder hyggeligt Hanne og sikke et skøn værelse hun får lov at bo i. Kan da kun blive en fantastisk weekend :-))

    SvarSlet
  2. Jeg kan se, at man som gæst vil kunne komme ud for et dilemma. Skal man blive længe oppe og nyde dit dejlige selskab eller skal man gå tidligt i seng i det total hyggelige gæsteværelse... ??? Bum bum bum...
    Rigtig god weekend! :)

    SvarSlet
  3. Kender godt det der med at lægge planer for et par dage og i virkeligheden er der nok til 3 uger. Sådan ser min taske ud til min hyggetur i sommerhuset.
    Kan I ha en super hyggelig weekend.
    Knus Pia

    SvarSlet
  4. Sikke et dejligt værelse at få til rådighed, der kan man da kun føle sig velkommen :))
    Rigtig dejlig kreativ weekend!

    SvarSlet
  5. Sikke et hyggeligt gæsteværelse ;O) og det er altid dejligt med besøg af gode veninder ;O) rigtig god weekend. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  6. Det lyder som en skøn weekend. Hyggeligt gæsteværelse du har :)

    SvarSlet
  7. Rigtig dejlig weekend - det lyder ikke til den kan blive andet :)

    SvarSlet
  8. Altså sikken et gæsteværelse at blive indlogeret i..... Det er jo rendyrket forkælelse. Den veninde du har er heldig.... Og snak og kreative ideer en hel weekend, så kan man klare alt :-)
    Rigtig go weekend - tænker at jeg må se at arrangere en hyggelig weekend med veninder, snart.
    Kh. Hanne
    Ps. Hvor er det skønt at have gode veninder, det er en uvurderlig rigdom.

    SvarSlet
  9. Uhh det lyder rigtig hyggeligt, dejligt at man er fyldt med kreative ideer, også selv om de nok ikke alle bliver fuldført.
    Jeg skal have besøg af to søde tøser den 29 april, hvor hele dagen står på kreahygge, jeg glæder mig helt vildt.

    Mona

    SvarSlet
  10. Hvad Søren ... er der nogen der skal sove i min seng ? ;o)
    I må have en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  11. Uha ... slet ikke misundelig ;0)
    Hyg jer

    SvarSlet
  12. Der er lagt fuldt op til hygge - skønt! Rigtig god weekend og nyd det hele :-)

    SvarSlet
  13. Ha' en fantastisk weekend ;-)

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare smukt. Jeg er helt vild med bordlampen <3

    God weekend.
    Knus Nanna

    SvarSlet
  15. Wow, det ser bare fantastisk ud.
    Marianne
    stofmutter.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...