tirsdag den 23. april 2013

Garnkøb på Yllefabrikken i Klippan

Jeg havde besøg i weekenden af en lidelsesfælde
-faktisk lider vi ikke det mindste, vi nærmere i vores es. Jeg kunne bare ikke finde på et andet ord ,o)

Vi havde bestemt, at vi ville køre en tur til byen Klippan, lidt syd for Helsingborg og besøge Ylle-fabrikken. Pålidelig kilde her i Blogland, havde nemlig være omkring og vi var bestemt på at følge i hende fodspor.
Det var en dejlig køretur op igennem Skåne i forårssol, og et rigtig godt besøg. Masser af  smukke ting og sager i uld, og på 1. salen var der outlet (lige vores mærke), med masser af lækkert uldgarn og meget, meget mere.
Er du ikke strikker kan du sagtens køre forbi alligevel, for her er helt bestemt, også meget andet godt.





Mona, stillede op til fotografering uden for butikken, og som det fremgår, med alt tydelighed, kom vi ikke derfra tomhændet. Prisen for 100g. uldgarn er 25,00 S.kr.
nårhh... ja, og så var det vist også et par småting mere, der hoppede ned i kurven ;o)

Farverne vi forelskede os i, var de okker/karry/orange/candy floss og pink.

Dejlig Weekend og super hyggeligt besøg af Mona
Tak for det ;o)

Mona havde tager en skøn, skøn gave med til mig og noget jeg havde bestilt.
Måske du allerede kan gætte hvad det er ?

Ellers ....
Så se med i morgen, for der kommer meget mere af samme slags ;o)

Kærligst Hanne

12 kommentarer :

  1. Sikken en hyggelig tur I havde jer der, har godt hørt om stedet de laver de fedeste tæpper.
    Så har du vel også garn til en lille uges tid:O))
    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Suk - hvilke herligheder til ingen penge (eller næsten ingen ;)
    Jeg ville helt sikkert også ha´kastet mig over de farver - måske jeg skulle lokke manden min til en weekend i Sverige!

    SvarSlet
  3. Ej det garn var jeg også blevet forelsket i på stedet ;O) Det bliver spændende at følge, hvad I får ud af det. ;O)

    SvarSlet
  4. Sikken en dejlig "slik" butik som i har besøgt :-) Dejlige farver som i forelskede jer i <3

    SvarSlet
  5. Nøj , det for børn, - nej sludder ;0) , det er for garnnørder.
    Den adresse må jeg huske når vi skal til Sverige igen - elsker Sverige :)
    Smukke garner I løb af med

    SvarSlet
  6. Det var noget af en indsats vi gjorde der ;o)
    - det eneste jeg fortryder er, at jeg ikke købte en af de skønne plaider, vi kiggede på.
    De har nærmest forfulgt mig lige siden :o/
    Men som du selv skriver : det er nok ikke sidste gang vi kommer den vej forbi.
    Selv tak for en dejlig weekend :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona og jer andre.

      Hvis du stadig fortryder at du ikke fik fingrene i en af de skønne Klippan plaider, så kan jeg glæde dig med at Klippan netop har indledt samarbejde med en ny dansk online forhandler www.klippanshop.dk.

      Her tilbydes et stort udvalg af plaider og tæpper i flotte farver og mønstrer.

      Mvh Jannick

      Slet
    2. I kan blive inspireret af udvalget her: www.klippanshop.dk

      Slet
  7. Hold nu op - ikke et sted for sarte sjæle med en rygrad som en regnorm når det gælder indkøb. Vist godt jeg kun kommer til Sverige på mc - der er ikke plads til så meget oppakning :D

    Og i to skønne kvinder i et selskab - det kan ikke ha været kedeligt. Glæder mig til at se hvad I får fremtryllet af skønne ting. Forestiller mig der har været 1000 planer gennem luften :o)

    Kæmpe kram til dig.

    SvarSlet
  8. Sikke nogle dejlige farver, der er vist til nogle timers håndarbejde. KH Dorte

    SvarSlet
  9. Yllefabrikken er et herligt sted og der er mange fristelser. Kan se I har gjort en indsats for at lette deres garnlager :))

    SvarSlet
  10. Det ser meget inspirerende og lækkert ud. Lyder som en fantastisk weekend.
    God onsdag, Hanne. Knus, Liv

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...