torsdag den 18. april 2013

Shopping er altid godt

og her skal du se, hvad der er "hoppet" ned i posen.
Først blev jeg nødt til at bestille de skønne fåreknapper hos Kirsten. Ikke fordi jeg ved hvad jeg skal bruge dem til lige nu, men fik den der "nice to have" følelse, der kan tage helt over på fornuften,
- og herre gud ... lidt knapper ;o)


Og i går fandt jeg denne lille LYNGBY vase 
på det lokale kræmmermarked til en spotpris. Den måtte selvfølgelig med hjem.
Skulle da ikke stå der og slet ikke være værdsat ,o) 


Det er nu ekstra sjovt at finde ting, som har værdi, 
men slet ikke er blevet "opdaget".
Den slags kan jeg gå og små grine af og hygge mig over, resten af dagen ;o)


Ingen havearbejde i dag, basta !!!
Min krop gør vildt ondt, 
og der er ikke en muskel og en ikke en fiber, der ikke skriger på pause.
Så her har jeg nusset rundt, bagt brød og vasket tøj. 
Skrevet mails, snakket i telefon og lagt planer.
Det er nu heller ikke så tosset på en helt almindelig torsdag, 
som jo godt nok skulle havde været brugt til noget helt andet ;o)

Kærligst Hanne

8 kommentarer :

  1. En god ide at lytte til kroppen :) -
    Og knapperne er bare så skønne - købte selv fra første kuld - to stk , skal bruges til mine øreflipper ;0))
    Sikke et fint loppefund og ja, det må være skønt at have fundet et fund :)

    Dejlig torsdag aften til dig

    SvarSlet
  2. Indimellem må man lytte til sin krop og bare slappe af. Skønne køb du har gjort :)

    SvarSlet
  3. Nej, det ville være synd. Nu er den værdsat hos dig.
    Kan godt forstå, at du har købt knapperne. Jeg er faktisk "samler" af Kirstens knapper.
    De har ikke noget kendt formål, men pludselig kommer de i brug, ellers er de "bare" til glæde :)

    SvarSlet
  4. Kan du nu passe godt på dig selv, haven går jo ingen steder, min lille onsdag tanke:O)
    Jeg tænkte godt på dig i går og om du mon fandt noget spændende? Og det må man da sige, den er super hyggelig og bryder lidt enkelte med de fine blomster.
    Mæææn jeg ved nu ikke lige med dine knapper... måske i en børnetrøje, jeg må bare vente og se om du kan få mig til at skifte mening :O)
    Kh Pia

    SvarSlet
  5. Du skal da også lade lidt op til weekenden ;o)

    SvarSlet
  6. Hold nu op det er nogle skønne knapper! Og dejligt med hygge og planer og praktiske gøremål!
    De største smil, helt fra Midtjylland til Skåne :-)

    SvarSlet
  7. ja, knapperne er bare herlige! Og findes der noget bedre en de der "nice to have" ting, jeg elsker dem :-D
    Rigtig god fredag :-)

    SvarSlet
  8. Sikke fine ting. Vildt med vasen! Kh Charlotte

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...